Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach Minuman Botani ada Kelulusan Ke?


Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach Minuman Botani ada Kelulusan Ke? Assalamualaikum dan hi korang.. Siapa kat sini yang ada masalah berat badan? Macam zaza memang dah kurus cumanya perut tu buncit sikit dengan masalah sembelit. Masalah sembelit zaza tu lama juga zaza hadapi sejak bertahun-tahun. Teringat peristiwa dulu, masa dekat satu event yang zaza hadir . Masuk waktu zohor, zaza nak solat kejap dekat surau.. Siap solat semua, tiba-tiba sakit perut..so apa lagi berlari lah zaza ke tandas. Sekali sembelit tu datang. Sampai 3 jam lebih zaza dalam tandas. Seksanya tuhan je yang tahu masa tu..

Sejak dari tu zaza memang macam fobia kalau nak memerut dekat tandas awam. Perut buncit pula mungkin sebab zaza dah tak bersenam dan toksin banyak dalam badan. Tapi bila fikirkan, dua keadaan ini memang tak baik untuk badan kita kan..

Bila dah umur-umur macam zaza ni, memang kena jaga betul-betul badan luar dan dalam. Untuk masalah ni, zaza adalah nampak produk suplemen tambahan minuman botani, jenama Leedee. So zaza pun cubalah dapatkannya.

Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach Minuman Botani ada Kelulusan Ke?

Leedee ini ada jua jenis iaitu Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach. Dulu zaza pernah makan Leedee Pineapple sekotak tapi lama sangat dah. So kali ni zaza nak cubalah balik. Leedee Tox Peach tu pula produk baru..

Baru ni masa berkesempatan pergi bandar, sempatlah juga zaza timbang berat. Berat zaza sekarang 49kg. Kalau dulu berat zaza 45kg je.. rasa macam nak kena turun sikit bagi kekal 45kg macam dulu hehe..dan yang penting zaza nak leperkan perut ni..malu dah tengok buncit semacam haha..

Btw, zaza nak share sikitlah pasal Leedee pineapple dan Leede Tox Peach ni.. dua-dua zaza tengah consume. Produk Leedee ini dikeluarkan oleh Nadd Empire Sdn. Bhd.

Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach Minuman Botani ada Kelulusan Ke?

Leedee Pineapple

Leedee Pineapple ni datang dalam kotak berwarna kuning dengan gambar nenas kerana bahan utamanya adalah serbuk Jus Nenas Brazil dan Manga Afrika. Digabungkan Bersama dengan bahan makanan lain seperti Rasberry Ketone, Hoodia, Bitter Orange, Garcinia dan Fructose ( gula yang dikenali sebagai gula buah yang terdapat dalam banyak buah-buahan )

Leedee Pineapple berupa dalam bentuk Serbuk Sachet. Rasanya memang sedap seperti gula-gula. Sekali consume satu sachet, rasa nak lagi..tapi tak bolehlah ambil banyak dalam sehari. Cukup satu sachet dah memadai.


Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach Minuman Botani ada Kelulusan Ke?

Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach Minuman Botani ada Kelulusan Ke?

Produk ini sesuai diambil untuk korang yang ingin diet dan menurunkan berat badan. Biasa kegemukan adalah disebabkan pemakanan kita. So bila kita consume Leedee Pineapple ni, insyaallah ia dapat kawal selera makan kita. Tak adalah asyik nak makan macam-macam je kan terutama makanan fast food.

Kebaikan Leedee Pineapple

1. Membantu mengawal selera makan

2. Membantu menurunkan berat badan

3. Meningkatkan metabolisma

4. Mengandungi vitamin C ( 200mg )

Cara Pengambilan Leedee pineapple

1. Bancuh 1 sachet dalam air sejuk atau suhu bilik ( elakkan menggunakan air panas kerana boleh merosakkan bahan-bahan dalam Leedee.

2. Boleh juga makan cara kemam. Lebih jimat dan rasanya pun sedap.

3. Ambil 1 sachet sehari, 30 minit sebelum sarapan pagi ( bagi yang ada gastrik, boleh ambil 30 minit selepas sarapan pagi atau bancuh dalam jus buah tanpa gula )

Setengah orang memang takut nak ambil produk minuman diet dan turunkan berat badan sebab takut kesan seperti sakit perut memulas dan kena buang air besar kan? Tapi Leedee Pineapple ni tak ada kesan macam tu. Zaza dah makan beberapa sachet dah setakat ni keadaan okay. Tak ada sakit perut.

Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach Minuman Botani ada Kelulusan Ke?

Zaza ambil waktu pagi 1 sachet dan selepas tu minum air masak. Btw, Nenas ni memang kaya dengan serat, sumber nutrien dan mineral yang membantu dalam meningkatkan sistem pencernaan.

Dalam sekotak Leedee Pineapple ini mengandungi 10 sachet untuk kegunaan selama 10 hari.


Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach Minuman Botani ada Kelulusan Ke?

Leedee Tox Peach


Leedee Tox peach ini pula merupakan produk baru berasaskan Jus Buah Pic, Markisa dan Pir sebagai bahan utama dalam produk. Bahan-bahan lain seperti Vitamin C pula baik untuk mencantikkan kulit dan sebagai makanan tambahan antioksida.

Bagi yang mempunyai masalah sembelit boleh mengambil Leedee Tox ini. Zaza amat sukakan rasa jus nya. Memang sedap sungguh!

Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach Minuman Botani ada Kelulusan Ke?

Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach Minuman Botani ada Kelulusan Ke?

Kebaikan Leedee Tox Peach

1. Membantu masalah sembelit

2. Melawaskan tanpa sakit perut yang memulas

3. Menyingkirkan toksin dalam badan

Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach Minuman Botani ada Kelulusan Ke?

Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach Minuman Botani ada Kelulusan Ke?

Cara Pengambilan Leedee Tox Peach


1. Ambil 1 sachet sebelum tidur malam ( Boleh simpan dalam peti ais sebelum consume untuk mendapatkan rasa yang lebih sedap ).

Sekotak Leedee Tox Peach ini ada 10 sachet dan tahan 10 – 30 hari hari ( begantung dengan setiap badan ). Bagi yang ada masalah sembelit, disarankan untuk ambil 1 sachet sehari atau 2 kali sehari. Bagi yang tidak mengalami sembelit pula boleh ambil separuh sachet dan consume 2 atau 3 kali sehari.

Produk Leedee ini Selamat dan ada Kelulusan ke?

Bila zaza cuba dua-dua produk Leedee ni, mesti akan ada yang tertanya-tanya produk Leedee ni selamat ke? Ada kelulusan ke?

Oklah, zaza terangkan sikit. Zaza sendiri pun bukanlah main bedal je ambil suplemen tambahan. Memandangkan zaza pun ada masalah sembelit yang teruk, so memang kena cari suplemen yang boleh bantu mengatasi sembelit zaza tu.

Sebelum nak cumsume Leedee, memang zaza akan cari info pasal produk dulu. Bila dah yakin barulah berani nak cuba.

Produk Leedee insyaallah, selamat untuk diambil dan ia mempunyai surat BKKM iaitu dibawah Pengkelasan Makanan dan bukan dibawah ubat-ubatan yang perlu didaftarkan dibawah ubatan ( Malaysia )

Leedee juga telah mendapat Kelulusan Ujian Makmal Malaysia dan dari Negara Singapura iaitu ALS. Ini menunjukkan bahawa Leedee terbukti bebas dari bahan terlarang Sibutramine. Untuk mendapatkan kelulusan dari Singapura pula bukanlah sesuatu yang mudah.

Zaza sertakan sekali dekat bawah ini beberapa lampiran sijil dan lab test produk Leedee.


Lampiran Pengelasan Produk Leedee


Laporan Kelulusan Ujian Makmal

Laporan Ujian Makmal Menyatakan Leedee BEBAS daripada Sibutramine


Sibu Lab Test Malaysia

Lab Test Singapore

Siapa yang boleh ambil Produk Leedee ini?

Ia boleh diambil lelaki dan perempuan dari yang berumur 15 tahun dan keatas. Untuk dewasa yang sihat tanpa ada sebarang penyakit kronik.

Ibu mengandung boleh ambil ke?

Ibu mengandung adalah dilarang sama sekali daripada mengambil sebarang suplemen kurus.

Kalau ambil produk Leedee, kena bersenam juga tak?


Sebenarnya ia bergantung pada setiap badan seseorang. Kalau boleh, rajinkan bersenam juga supaya kadar penurunan berat badan tu lebih banyak dan cepat selain badan pun lebih sihat dan fit.

Berminat nak cuba produk Leedee, berapa harga dan macam mana nak dapatkan?


Leedee kini bukan sahaja telah berada dipasaran Malaysia sejak 2018, tetapi turut meluas di seluruh negara jiran seperti Singapura dan Brunei.

Ia telah didaftarkan sebagai jualan online. Oleh itu ia tidak masuk ke farmasi dan drugstore lain. Jadi ia boleh didapati di dalam talian atau agen yang berdaftar sahaja.


Untuk harga pula, lihat harga di bawah :

Leedee pineapple

Sekotak RM89 ( Semenanjung )

RM92 ( Sabah/Sarawak )

Leedee Tox peach

Sekotak RM79 ( Semenanjung )

RM82 ( Sabah/Sarawak )


Untuk pembelian produk dan pertanyaan lanjut, boleh terus menghubungi pihak Nadd Empire Sdn. Bhd di :

Nadd Empire Sdn Bhd - 017 679 7270

Encik Syafiq - 017 679 0191

Website : www.leedee.my

Instagram : @leedee.hq

Facebook : Leedee Online HQ








Zaza Iman
4 Comments

4 ulasan:

  1. Bagus dpat maintainkan badan tu. Dapat kawa makan. Siapa nak kurus boleh try.. Yang pink tu macmbest pulak

    BalasPadam
  2. macam2 dah sis try untuk kurus..tapi keciwa...tengok produk ni mcm terjebak nak try..thanks zaza sharing info ni

    BalasPadam
  3. I like leedee tox peach packaging, kemas dan senang nak consume

    BalasPadam
  4. Sally pun mmg puas hati sgt guna Leedee neh...tak menyesal la cuba!

    BalasPadam

[name=Zaza Iman] [img=//1.bp.blogspot.com/-8j45hR6olsE/Xln24i0ROfI/AAAAAAAAUzk/ROXuH0RAwwEp4ieukCmSm4vXZla9ebEVQCLcBGAsYHQ/s1600/100profile.jpg] [description=Hi, i am zaza. I love cat..dan makan makan...I also love photography but I have no skills about it. For any review please email me at zazaiman17@yahoo.com] (facebook=https//www.facebook.com/zazaxleshsophia) (twitter=Twitter Profile Url) (instagram=Instagram Profile Url) (bloglovin=Blogvin Profile Url) (pinterest=Pinterest Profile Url) (tumblr=Tumblr Profile Url)