Pynocare Suplement Dari Biolife Untuk Tona Kulit Yang Sekata

Isnin, November 04, 2019


Pynocare Suplement Dari Biolife Untuk Tona Kulit Yang Sekata

Pynocare Suplement Dari Biolife Untuk Tona Kulit Yang Sekata. Assalamualaikum dan hi..mungkin ramai dikalangan kita menghadapi masalah tona kulit yang tidak sekata. Yeahh sama macam zaza juga di bahagian  kulit lengan yang lebih gelap dari kulit muka. Dah banyak jenis losyen zaza pakai pun tak ada perubahan.

So zaza ada kenal akan satu produk dari Biolife iaitu Pynocare suplement yang elok untuk membaiki masalah tona kulit yang tak sekata.

Zaza pun baru je nak try mencuba dan memandangkan produk dari Biolife ni antara produk yang bagus dan ia ada dijual di Watson Malaysia.

 Apa Itu Melanin

Sebelum tu jom fahami dulu apa itu Melanin. Melanin adalah pigment yang terhasil daripada sel-sel melanosit dan ia memberi warna kepada kulit kita. Penghasilan melanin terjadi di lapisan kulit yang paling dalam dengan bantuan beberapa jenis enzim. Melanosit kemudiannya membawa melanin ke permukaan kulit dan ia menyumbang kepada warna kulit setiap individu.

Bintik-bintik hitam dan tona kulit yang tidak sekata disebabkan oleh penghasilan melanin yang berlebihan pada kawasan yang terdedah kepada pancaran matahari terutamanya di bahagian pipi, atas bibir, hidung dan dagu.

Punca- Punca Masalah Kulit

Faktor utama masalah kulit adalah cahaya matahari akibat terlalu lama terdedah dengannya. Perubahan hormon juga antara punca dari kehamilan, pil kontraseptif, Masalah Endokrin seperti tiriod dan ovari. Penggunaan kosmetik yang bertoksik pada cahaya, merkuri dan asid salisilik. Juga penggunaan ubat-ubatan yang bertoksid pada cahaya seperti antibiotik dan ubat anti-keradangan.

Pynocare Esen Untuk Tona Kulit Yang Sekata Bagaikan Kristal

MSCC Complex Actisome di dalam Pynocare ini dapat meningkatkan biovailability untuk penyerapan yang lebih baik seperti Mempertahankan dari radikal bebas - Membekalkan antioksidan yang berkuasa untuk melawan radikal bebas yang menjadi pencetus utama kepada masalah tona kulit tak sekata. Ia juga bertindak sebagai Pelindung UV dimana antioksidan yang ada dapat meningkatkan pertahanan terhadap kerosakan kulit yang disebabkan oleh cahaya matahari.

Pynocare Suplement Dari Biolife Untuk Tona Kulit Yang Sekata

Pynocare Suplement Dari Biolife Untuk Tona Kulit Yang Sekata

Pynocare dihasilkan daripada beberapa bahan utama antaranya Ekstrak Kulit Kayu Pain Maritim Perancis, Vitamin C, Ekstrak D.Salina dan Vitamin E.

Bahan Utama Dalam Penghasilan Pynocare Suplement

Ekstrak Kulit Kayu Pain Maritim Perancis - Kaya dengan procyanidinoligomerik ( OPCs ) dan bioflavonoid yang berfungsi sebagai antioksidan untuk emnghapuskan radikal bebas, Berupaya untuk membentuk lebih banyak struktur antioksidan dengan mengitar semula Vitamin C dan menghasilkan Vitamin E.

Vitamin C - Merupakan antioksodan semulajadi dan melindungi kulit daripada UVA,UVB dan cahaya yang boleh dilihat. Ia turut menghalang penghasilan dan pembentukan melanin  dan bekerjasama dengan Vitamin E.

Ekstrak D.Salina - Membekalkan sumber semulajadi yang kaya dengan karotenoid, beta-karotena. Merupakan antioksidan semulajadi yang melindungi membran sel dari pengoksidaan kipid dan kerosakan yang disebabkan oleh cahaya UV.

Vitamin E - Sebagai antioksidan larut lemak utama yang menghalang pengoksidaan lipid dan menghapuskan radikal bebas. Memberikan perlindungan UV serta mengurangkan kesan-kesan foto-penuaan.

Pynocare Suplement Dari Biolife Untuk Tona Kulit Yang Sekata

Pynocare adalah kombinasi dari ramuan tumbuhan semulajadi yang boleh melindungi kulit dari penuaan pra-matang dan masalah tona kulit yang tidak sekata. Oleh itu sesuai sangat diamalkan oleh anda yang ada masalah tona kulit.

Untuk pengambilan adalah mengikut dos yang ditetapkan iaitu Dos : 2 kapsul sehari selepas makan.

Bagi yang ingin mendapatkan produk Pynocare, boleh membuat pembelian di :




4 ulasan

  1. tu la, makin berusia, tona kulit pun tak sekata..nad pun tengah try yang ni

    BalasPadam
  2. Kita ni memang ada masalah kulit muka tak sekata. Tu nak cuba juga tu.

    BalasPadam
  3. Senang sekarang nak dptkan kulit yang cantik dengan selamat kan.

    BalasPadam