Best Sangat Ke Jadi Popular? - Zaza Iman



Rabu, Disember 25, 2013

Best Sangat Ke Jadi Popular?


Best Sangat Ke Jadi Popular?. Saya suka dan tertarik pula bila baca salah satu dari tajuk dalam buku " Jom Menyerlah " dari Dr.Tuah Iskandar al Haj. Setakat ini sudah 11 biji buka beliau saya ada dan baca. Tajuk kali ini " Best Sangat Ke Jadi Popular? "

Kadang-kadang terdetik juga dalam hati saya ni nak jadi popular jugak.

Cerita Dr.Tuah dalam buku ini...

Ramai sangka jadi selebriti tu seronok. Best pergi mana-mana orang kenal. Minta autograf, minta gambar bersama-sama.

Best Sangat Ke Jadi Popular?

Sebenarnya dunia selebriti ini tidaklah seronok yang anda sangka. Nak-nak jadi motivator. lagi susah.

Ada seorang lelaki yang menjadi topik hangat di internet selepas kerap muncul dibelakang wartawan penyiaran yang membuat lintasan secara langsung siaran berita di Landon. Anda masih ingat?

Kiranya gila glamor la tu. Macam budak-budak kan? Dunia selebriti bukan semestinya indah. Ia hanya indah bila anda betul-betul berketerampilan, berkelayakan dan kaya.

Fikir renung dan tengok. Nak-nak budak zaman sekarang yang kemaruk nak jadi artis ni.- Jom Menyerlah Dr.Tuah Iskandar al Haj.

Ha, amacam???? fikir 10 kali saya baca kisah ini. Anda kalau masuk kedai buku cuba-cubalah cari buku ini. Banyak cerita menarik yang boleh dijadikan motivasi. Insyaallah, akan datang saya cerita lagi apa tajuk-tajuk yang menarik.


5 ulasan:

  1. susah bila jadi popular ni, apa saja kita buat org akan nilai..
    dan sesiapa saja boleh nilai kita secara terbuka...
    kalau tak kuat..abislah...

    BalasPadam
  2. Thanks share this info.. nanti boleh la cari karya tuan haji iskandar nie :D

    BalasPadam
  3. Belum pernah baca buku-buku tulisan penulis ni.

    BalasPadam