Friday, July 25, 2014

Ephyra Produk Minuman Yang Terbaik Buat Saya



Ephyra Produk Minuman Yang Terbaik Buat Saya

Inilah yang dinamakan tuah dan rezeki, alhamdulillah.. saya terpilih sebagai seorang pemenang antara 30 peserta untuk giveaway Ephyra Fasa 1 yang dianjurkan oleh Mialiana.com. Terima kasih Kak Mia dan juga buat pengasas Puan Amiza yang telah memilih saya untuk memenangi sekotak produk Ephyra bernilai RM197 dan juga tshirt eksklusif Ephyra. Hepi tahu.... Agak-agak boleh ganti Memey Suhaiza tak jadi duta produk? Hehehe, gurau aje...jangan marah haaa...




Sebelum ni, saya pernah minum Ephyra tapi yang trial punya. Sebab masa tu nak cuba-cuba dan lihat kesannya macam mana. Pun begitu, mungkin sebab kulit saya ni agak lambat nak pulih, dan tak sangka pula dapat hadiah giveaway tempohari, jadi saya terus la mengambil produk Ephyra ni..Cuba untuk 30 hari punya..

Ephyra Produk Minuman Yang Terbaik Buat Saya


Sepanjang saya mengambil Ephyra ni, memang best dan sedap sangat. Kenapa?? sebab rasanya macam oren. Memang saya suka dan jatuh hati. 

Jadi pada pendapat saya, Ephyra ni memang saya rasa produk yang baik untuk saya. Sangat sesuai. Sebabnya, sebelum minum Ephyra, kulit saya agak kusam. Nampak tak bermaya. Ada jerawat dan rasanya banyak wanita alami masalah jerawat dan juga parut bukan..Sejak saya mengamalkan minum Ephyra, banyak perubahan. Jerawat semakin kurang.. Yang paling syok tu bila anak buah saya sentuh pipi saya, dia cakap " eh ciksu, kulit ciksu rasa licin la "... heeee, kembang kejap hidung saya.. telek-telek cermin siap usap lagi pipi, betul ke sebab saya pun cuba sentuh pipi, terasa kulit dah mula nak licin...jerawat tu biasa la masih ada, tapi tak macam dulu...terasa segar kulit.

Ephyra Produk Minuman Yang Terbaik Buat Saya

Anda boleh tengok kulit saya sebelum dan selepas penggunaan selama sebulan  ( 30 hari ). Dan saya dah pun tanya pendapat rakan-rakan saya yang mana, mereka beri feedback, muka sebelum kelihatan agak kusam, dan muka selepas kelihatan nampak berseri dan flawless.. Itu kata mereka.. kata saya pula.. memang rasa perubahan kulit sekarang lebih comel gitu.. eceehhh..hehe.. Cumanya eyebag saya susah nak hilang dan mungkin kena terus kan mengambil supaya kesan eyebag tu nanti tak ada lagi.. Jadi memang kena bersabar lah.. dan teruskan minum supaya nanti kulit saya cantik macam Memey Suhaiza.. kan boleh jadi duta produk kedua lepas Memey.. eeeceehhh... ^_^

Cara saya ambil Ephyra ni hanya di waktu pagi saja. Punya lah nak jimat..mueheheh.. jadi selepas bangun tidur, saya minum 1 sachet. Kalau bulan puasa ni masa sahur la saya ambil...dan saya rasa lebih bertenaga..



Haaa, cuba anda pula yang merasai kesedapan dan keberkesanan Ephyra ni, pasti tak rugi. Dengan harga yang berpatutan. Anda memang patut cuba. Bila dah cuba anda pasti jatuh hati. Insyaallah...

Ok, pada anda yang nak tahu tentang produk Ephyra dan kesan, testimoni serta kebaikannya, anda boleh baca di entri INI dan  INI.

Untuk membuat pembelian dan maklumat lanjut anda boleh layari :

Official Website www.oceanlife2u.com
Instagram : ephyra2u
Telefon : 03 4141 7889
SMS : 019 3999 238
Emel : info@oceanlife2u.com

Jom sama-sama cantik....yokkk


Saturday, May 03, 2014

Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga

Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga

EPHYRA UNTUK CANTIK SIHAT DAN BERTENAGA

Menjadi fenomena hangat masakini, kerana heboh diperkatakan akan keberkesanannya! Ramai pengguna yang dah cuba dan kagum dengan hasil yang menakjubkan. Pendek kata, memang jatuh cinta dengan EPHYRA, dan tak akan berpaling lagi!

Satu-satunya produk premium berkualiti tinggi khas untuk kecantikan kulit dan kesihatan dalaman, yang harus diminum oleh setiap orang, baik lelaki mahupun perempuan, yang bertindak dari dalaman, mencerahkan dan menyempurnakan kulit dari dalam, bukan saja untuk kulit muka, malah keseluruhan. EPHYRA sangat berkesan dalam mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. 

EPHYRA, produk keluaran bumiputera buatan Malaysia yang berkualiti tinggi dan dijamin HALAL oleh Jakim dan diiktiraf selamat oleh KKM. Dengan ramuan berkualiti premium yang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti kolagen ikan laut dalam, astaxanthin, acai beri, l-glutathione, gam akasia, serbuk tomato, bunga marigold dan acerolla cerry yang diimport dari seluruh dunia, dan dirumuskan di sini untuk menjaga tahap status selamat dan halal oleh badan JAKIM dan KKM di Malaysia, pastinya gabungan mantap yang memberikan 10 kali kuasa penyembuhan sel dalam badan, dan berupaya merangsang penjanaan sel-sel kulit baru, menyah toksin dalaman badan dan menyihatkan tubuh badan anda, serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan muda!

RUMUSAN TERHEBAT, 100% BERKESAN!

Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, menyihatkan dalaman anda, memberi tenaga berpanjangan, serta berupaya memulihkan sel tisu.

RASA YANG TERSANGATLAH SEDAP!

Mendapat pujian dari ribuan pengguna, supplement paling sedap di pasaran!! Sekali minum, rasa nak minum berkali-kali! Berperisa Tutti Frutti bukan sahaja enak diminum tetapi penuh dengan pelbagai khasiat untuk cantik, sihat dan bertenaga dalam satu masa.

Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga


TANPA BAHAN TAMBAHAN

Disahkan HALAL oleh Jakim, dan SELAMAT oleh KKM. 100 % semulajadi dan selamat, tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.

KEISTIMEWAAN DAN KELEBIHAN EPHYRA 
  1. Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri
  2. 80% pencerahan ketara dalam masa hanya 1-2 hari
  3. Membantu memulihkan wajah yang bermasalah
  4. memulihkan kulit jerawat, berparut, kusam dan eczema
  5. Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
  6. Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar
  7. Melancarkan sistem pencernaan dalam badan
  8. Menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
  9. Mengurangkan kadar kolesterol
  10. Meningkatkan tenaga dan daya ingatan
  11. Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan
  12. Mengawal berat badan dan meningkatkan kadar metabolism
  13. Kempiskan perut buncit
  14. Melancarkan haid & hilangkan senggugut
  15. Melegakan kesakitan sendi dan arthritis
  16. Mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
  17. Sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
  18. Meningkatkan kuantiti susu ibu
  19. Menjadi lebih bertenaga sepanjang hari
  20. Memulihkan masalah tumit merekah, kurangkan selulit
  21. Meningkatkan kualiti tidur
  22. Meningkatkan kesuburan
  23. Membantu memulihkan masalah cyst

EPHYRA SESUAI UNTUK 
  • Lelaki dan wanita, kanak-kanak (4 tahun ke atas)
  • Ibu menyusu dan hamil (5 bulan ke atas)
  • Mereka yang pentingkan kecantikan & kesihatan luar dan dalam
  • Mereka yang mempunyai masalah-masalah berikut :
    1. Kulit berjerawat
    2. Kulit Berjeragat dan Berparut
    3. Eczema / Penyakit Kulit
    4. Gastrik / Masalah Usus
    5. Menurunkan Kolestrol
    6. Stress / Kemurungan / Ceria
    7. Sembelit / Cirit-Birit / Buasir
    8. Asthma / Lelah / Penat / Semput
    9. Gout / Arthritis Sendi
    10. Menopause
    11. Ketidakseimbangan Hormon
    12. Alergi Makanan Laut
    13. Resdung
    14. Penyakit Gusi / Demam
    15. Masalah Tidur / Kelesuan
    16. Jangkitan Pundi Kencing
    17. Masalah Buah Pinggang
    18. Kanser / PertumbuhanTumor
    19. Sakit Sendi & Sengal Badan
    20. Jantung / Saluran Darah
    21. Migraine / Sakit Kepala
    22. Strok / Parkinson
    23. Penyakit Alzheimer (Nyanyuk)
    24. Masalah Senggugut / PMS
    25. Jangkitan Virus / Bakteria
    26. Darah Tinggi
    27. Masalah Saraf
    28. Kencing Manis
    29. Thyroid

ANTARA RIBUAN TESTIMONI EPHYRA

Cantik
  1. Masalah jerawat - klik SINI dan SINI
  2. Masalah jeragat - klik SINI
  3. Eyebag pudar - klik SINI
  4. Parut chicken pox hilang - klik SINI
  5. Kulit lebih bersih daripada parut jerawat - klik SINI
Sihat
  1. Legakan sakit sendi dan suami berhenti merokok - klik SINI
  2. Masalah Eczema - klik SINI
  3. Berjaya kuruskan badan dan lancarkan haid serta tiada senggugut - klik SINI
  4. Berjaya mengandung setelah bertahun menanti - klik SINI dan SINI
  5. Masalah resdung - klik SINI

Bertenaga
  1. Kekal aktif sehingga ke malam - klik SINI
  2. Rasa lebih bertenaga dan bersemangat - klik SINI
  3. Badan lebih sihat dan segar - klik SINI
  4. Sentiasa bertenaga - klik SINI
  5. Tidak mudah letih / tidur lena / tidak mudah mengantuk di siang hari / kempiskan perut buncit / melancarkan sistem pelawasan - klik SINI

Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga

PROMOSI EPHYRA MEGASALE 


HARGA PREMIUM PACK (30 SACHETS) 

RM 180 ( Semenanjung ) / RM 190 ( Sabah & Sarawak )

Call / whatsapp HOTLINE : 019 3999 238 / 03 41417889



Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga

Wajah Kusam Tidak Bermaya
Minum Ephyra Cantik Sihat Dan Bertenaga
Memey Suhaiza Pun Guna Juga
Kita Pun Jom La Cuba Pasti Tak Rugi Punya..

Giveaway Ephyra Untuk Cantik Sihat Dan Bertenaga ini dianjurkan oleh mialiana.com dan ditaja sepenuhnya oleh OceanLife2u.com dengan hadiah berupa wang tunai dan produk Ephyra bernilai RM 10,020.00 untuk dimenangi. Sila klik SINI untuk join.