CokkoWhite Lightening Soap Hilangkan Daki Dan Cerahkan Kulit - Zaza Iman

Jumaat, April 13, 2018

CokkoWhite Lightening Soap Hilangkan Daki Dan Cerahkan Kulit

CokkoWhite Lightening Soap Hilangkan Daki Dan Cerahkan Kulit. Assalamualaikum..adakala kita ni tak sedar badan banyak daki..bila banyak daki mula la kawasan kulit yang berdaki tu jadi macam gelap-gelap sikit kan..sekarang ni ada banyak sabun pencuci muka dan badan yang boleh membantu menghilangkan daki dan menjadikan kulit lebih cerah antaranya adalah CokkoWhite Lightening Soap.

CokkoWhite Lightening Soap Hilangkan Daki Dan Cerahkan Kulit

CokkoWhite Lightening Soap

Alhamdulillah zaza pun tengah cuba pakai sabun ni..kira-kira dah seminggu juga zaza pakai. Zaza gosok kat tangan, badan dan muka sebab sabun ni boleh pakai untuk ketiga-tiga kawasan yang zaza sebut tadi.

Sabun CokkoWhite Lightening ni wangi..bauan macam mana tak dapat nak gambarkan...tapi bau sedap..didatangkan dengan warna hijau yang cukup mengancam..warna kegemaran zaza tau dan juga dalam bentuk bujur..

CokkoWhite Lightening Soap Hilangkan Daki Dan Cerahkan Kulit

CokkoWhite Lightening Soap Hilangkan Daki Dan Cerahkan Kulit

Nampak macam ada putih-putih timbul tu adalah isi kelapa..ni sebab zaza dah pakai tonyoh-tonyoh sebab itu seakan keluar isi kelapa tu....

Best tau..rasa nyaman je rasa..ni kalau mandi dalam tab mandi ni..sambil tonyoh-tonyoh CokkoWhite ni..memang syok la kan..

CokkoWhite Lightening Soap Hilangkan Daki Dan Cerahkan Kulit

Keistimewaan CokkoWhite Lightening Soap

Apa kesitimewaan CokkoWhite Lightening Soap ini..? bila korang pakai dengan kerap dan secara konsisten..apa yang akan terjadi adalah ia dapat menghilangkan parut jerawat dan jeragat di muka. Kalau korang ada daki-daki yang degil kat leher atau badan, Insyaallah hilang.Juga kalau ada bintik-bintik dekat muka dan juga badan..Insyaallah pun boleh hilang. Yang penting kena pakai dengan kerap lah..

CokkoWhite Soap ini juga dapat membantu menghilangkan sunburn atau kesan gelap akibat terkena cahaya matahari berlebihan. Kalau korang yang ada masalah kulit sensitif dan kulit kering pun sesuai menggunakan sabun ini.

Untuk mendapatkan kulit yang cerah pun boleh. Amalkan selalu mencuci muka dengan sabun CokkoWhite ni..

Kalau korang atau pun ssesiapa sahaja ada masalah bau badan, sesuai juga guna sabun ni kerana sabun CokkoWhite juga berfungsi untuk menghilangkan bau badan walaupun ketika korang berpeluh.

Kesitimewaan lain yang ada pada CokkoWhite Soap ini ia dapat mengembalikan kulit yang lembut seperti bayi. malah turut membantu melewatkan proses penuaan kulit supaya kulit kelihatan segar, awet muda dan juga flawless.

CokkoWhite Lightening Soap Hilangkan Daki Dan Cerahkan Kulit

Cara Penggunaan CokkoWhite Lightening Soap

Cara gunakan sabun ini adalah korang hanya perlu cuci muka dan badan atau pun dimana-mana kawasan yang gelap atau berdaki.. Untuk badan, korang boleh sental sepuas hati korang..boleh juga guna berus sental badan tu..lagi bertambah-tambah syok kan..biarkan seketika.. kalau macam zaza suka mandi lama-lama..so zaza buat dalam beberapa minit..lepas tu tunggu beberapa minit lagi dalam 15 minit ke..barula zaza bilas..

CokkoWhite Lightening Soap Hilangkan Daki Dan Cerahkan Kulit

CokkoWhite Lightening Soap Hilangkan Daki Dan Cerahkan Kulit
Ni muka zaza dok mengosok kat muka..bestt..lepas bilas terasa lembut je kulit tu..segar..

CokkoWhite Lightening Soap Hilangkan Daki Dan Cerahkan Kulit
Kiri sebelum zaza pakai..kanan selepas seminggu lebih zaza pakai..

CokkoWhite Lightening Soap Hilangkan Daki Dan Cerahkan Kulit
Untuk bahagian tangan..zaza try cuci disebelah kiri je dulu.. rasa kulit macam ada smooth sedikit.. **keputusan dan hasil berbeza pada setiap individu**

Kandungan Dan Bahan Utama Di Dalam CokkoWhite Lightening Soap

Antara kandungan dan bahan utama dalam pembuatan sabun CokkoWhite ni adalah :

Olive Oil ( Minyak Zaitun )
umum mengetahui minyak zaitun mengandungi bahan antioksida yang dapat mengelakkan kulit dari terkena radiasi berbahaya

Tea Tree Oil
Minyak ini dapat menghilangkan jerawat dan jeragat serta parut-parut bekas jerawat. ia juga berfungsi untuk melembutkan kulit agar tidak mengelupas

Fucowhite
Merupakan bahan utama dalam sabun yang mengandungi agen-agen yang dapat memutihkan dan mencerahkan kulit

Vitamin C
Antara kebaikkan vitamin C adalah dapat melindungi kulit dari kering dan mengelupas. Ia juga dapat mncegah kulit dari tanda penuaan

Isi Kelapa
Dijadikan sebagai bahan Scrub bagi menghilangkan daki-daki degil yang menyebabkan kulit menjadi hitam

CokkoWhite Lightening Soap Hilangkan Daki Dan Cerahkan Kulit

Harga Dan Cara Pembelian

Bagi korang yang nak mencuba dan merasai sendiri sabun CokkoWhite ini, boleh membuat pembelian terus di 

Facebook : Cokko White 
Instagram : Cokkowhiteofficial
Telefon : 010 282 6344 / 014 263 6132

HARGA :

Sekotak : RM70

Harga PROMOSI terkini : 
Pakej A 
Sekotak RM60 dan percuma penghantaran

Pakej B
2 kotak RM100 + 2 Special FREE GIFT dan percuma penghantaran

Penghantaran percuma di seluruh Malaysia


8 ulasan:

  1. Suka dengan sabun yang jenis berbiji biji ni. Sedap time nak menyental bagi keluarkan daki. Hehe

    BalasPadam
  2. Wah bagusnya boleh hilangkan jerawat san jeragat.boleh try nih

    BalasPadam
  3. cantikk akak ..wah macam2 produk yg ada skrg kan

    BalasPadam
  4. nampak macam best la sabun ni..sebab ada kelapa tu jadfi kita tak payah menggosok sangat kulit kita..kan??

    BalasPadam
  5. makin cun la zaza pasni.. lea guna jugak sabun ni... mmg best dan terbaik..

    BalasPadam
  6. patut makin cunnn je zaza,,nti boleh try lak sabun ni

    BalasPadam
  7. wahhhhhh! Siap ada shampoo SEBORIN.....zaza best dok pakai shampoo tu? Onie pakai gak tapi kesat rambut lepas bilas,huhu (lari topik sat)...

    BalasPadam