Wednesday, December 07, 2016

Syoknya Jumpa Anuar Zain Dekat Seremban 2

Syoknya Jumpa Anuar Zain Dekat Seremban 2. Dulu selalu cakap nak kahwin dengan Anuar Zain..mehmeh...Kebetulan zaza bercuti.. keesokannya nak pulang..tiba-tiba zaza dapat berita yang Anuar Zain akan datang ke Seremban 2 untuk bertemu dengan peminatnya. Sanggup tau balik lambat ke tempat tinggal zaza yang perjalanan 2 jam semata-mata nak berjumpa Anuar Zain depan mata.

Sebaik je sampai..nampak dah kelibat Anuar Zain berucap dan menyampaikan lagu-lagu popularnya. Mantap la suara Anuar Zain.. Patut la dia antara artis yang ada value tersendiri. Memang sedap sangat suara.

Syoknya Jumpa Anuar Zain Dekat Seremban 2

Zaza sempat ada setengah jam je kat sini.. Dalam hati harap sangat dapat jumpa Anuar Zain dekat-dekat. Mujur la lepas nyanyi beberapa buah lagu Anuar Zain turun stage untuk bergambar dengan peminat.

Syoknya Jumpa Anuar Zain Dekat Seremban 2

Memandangkan zaza tak dapat nak selfie bersama..sempat la zaza snap secara dekat Anuar Zain. Hensem dan awet muda.

Syoknya Jumpa Anuar Zain Dekat Seremban 2

Syoknya Jumpa Anuar Zain Dekat Seremban 2
Suara Anuar Zain memang sedap sangat. Sama je macam dalam radio. Mengancam dan ada aura

Syoknya Jumpa Anuar Zain Dekat Seremban 2

Selepas bergambar bersama peminat Anuar Zain sekali lagi naik ke pentas untuk menyanyi. Masa ni zaza tak boleh nak lama-lama dah.Kejar masa untuk pulang ke tempat tinggal zaza. Sempat dengar beberapa lagu akhirnya zaza pun terus berlalu pergi..

Syoknya Jumpa Anuar Zain Dekat Seremban 2
Gambar macam ni pun jadilah kan..

Syoknya Jumpa Anuar Zain Dekat Seremban 2
Masa ni nak balik dah...bye bye Anuar Zain..

Syoknya Jumpa Anuar Zain Dekat Seremban 2

Masa berjalan keluar nak ke parking kereta.. ternampak pula kereta peronda HOTFM ZOOMER..apa lagi kan.. rakan zaza yang kat belakang tu ajak posing.. dengan kereta pun jadilah..mehmeh

Walaupun sekejap..tapi rasa puas hati juga dapat jumpa Anuar Zain. Bertahun-tahun dah minat dia. Akhirnya jumpa jugak..moga zaza dapat berjumpa dengan Anuar Zain lagi.. Insyaallah


I'm zaza iman.27 y/o. Cat Lover and I like Fashion. This blog is a placa where i want to share all the things i love to you... For any review please contact me at yahoo zazaiman17@yahoo.com

Related Posts

4 comments:

  1. kesian kete hotfm kena hijack.. wakaka

    ReplyDelete
  2. waa.. ade single terbaru Anuar Zain ke ? ape tajuk nye ? hee~

    ReplyDelete
  3. Akhirnya jumpa jugak..moga zaza dapat berjumpa dengan Anuar Zain lagi.. Insyaallah

    ReplyDelete
  4. wahh. zaza dpt jumpa anuar zain. bermisai pulak dia.. hehe

    ReplyDelete