Sunday, August 28, 2016

Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita


Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita. Rasanya memang sedap. manis dan ada macam rasa laici gitu..sekali cuba rasa nak lagi..Itu mulut saya la yang rasa macam laici. Mulut anda kalau rasa mungkin berbeza...enak sangat..bau nya pun memang harum dan saya betul-betul suka. 

Produk Harum Malam dikeluarkan dari syarikat Malaysia iaitu Millenial Gen Sdn Bhd. Millennial Gen adalah syarikat 100% Bumiputera.

Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita

Suplemen Dalaman Harumkan Tubuh 

Harum Malam ni adalah sejenis suplemen yang membantu anda mendapatkan tubuh yang sihat dan mencegah bau badan. Selain itu ia memberikan tenaga dan stamina sepanjang hari. Kalau ada yang menghadapi masalah bau badan, boleh la cuba amalkan Harum Malam ni....bukan untuk yang ada masalah bau badan je, untuk anda yang nak sihat  dan bertenaga pun boleh amalkan. Harum Malam ni juga boleh membantu mencegah masalah dalaman nak-nak untuk kita kaum wanita ni..memang sesuai la diminum.

Saya pun ambil sebab ada masalah dalaman. Jika diamalkan selalu inshaallah anda akan dapat lihat kesannya. Saya pun baru juga cuba Harum Malam ni sebenarnya. 

Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita

Kandungan Bahan Dalam Harum Malam

Anda yang ambil Harum Malam ni tak perlu bimbang sebab kandungan dan bahan yang digunakan adalah selamat. Dirumus dengan ekstrak ros yang berfungsi merawat kulit. ia membantu mengecilkan pori-pori dan mengawal kulit berminyak sekaligus membuatkan kulit kelihatan berseri dan segar. Mengandungi vitamin A,B3,C,D dan E. ia juga dapat merawat cirit birit dan menghilangkan keletihan

Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita


Dan juga ekstrak herba seperti :

Sirih - berfungsi merawat masalah keputihan dan bau yang kurang enak di bahagian intim

Buah Tin -  buah tin membantu meningkatkan ketahanan tubuh badan, mengurangkan kolestrol,       menyihatkan badan dan mencegah serangan jantung koroner. Ia kaya dengan Omega 3 dan Omega 6, serat, kalium dan kalsium.

Madu -  Madu berfungsi melembutkan kulit, memberikan tenaga dan stamina, membasmi bakteria dan menyembuhkan luka, mengurangkan masalah jerawat dan menyihatkan tubuh.

Kismis - Kismis adalah buah anggur yang dikeringkan. Mengandungi vitamin C, zat besi,kalium, kalsium, folat dan B6. Kismis berfungsi membantu mendapatkan tulang dan gigi yang kuat dan sihat. Memberikan tenaga dan menguatkan daya ingatan

Strawberi -  kaya dengan vitamin C  dan serat yang melambatkan penuaan dan melancarkan sistem penghadapan. Selain itu ia juga mampu merendahkan tekanan darah dan menyihatkan jantung

Buah Goji -  kaya dengan kalium, natrium, fosforus, zat besi, magnesium, dan zink untuk metabolisma tubuh badan dan memberikan tenaga

Limau Purut  Limau purut kaya dengan asik sitrik dan membantu mengekalkan kelembapan kulit. Juga membantu mencegah bau badan. Selain itu, Limau purut juga dapat merawat luka dan melancarkan peredaran darah

Pueraria Marifica -   berfungsi mengurangkan garis halus pada wajah ( anti-penuaan ). Membantu merawat masalah rahim wanita, masalah keputihan, memberi tenaga dan melangsingkan tubuh


Kayu Serapat  Membantu mencantikkan kulit, mengukuhkan otot badan dan melancarkan peredaran darah

Buah Delima -  kaya dengan kalium dan zat tanin. Berfungsi sebagai anti-oksidan, membasmi bakteria dan melancarkan sistem pencernaan tubuh

Peurarea Lobata -   fungsinya dapat membantu merawat masalah seperti migrain, jangkitan bakteria, tekanan darah tinggi dan melancarkan peredaran darah


Manjakani  manjakani berfungsi membasmi bakteria dan mencegah bau di bahagian intim

Daun Senna -  Daun Senna berfungsi merawat masalah sembelit, mengalakkan pertumbuhan sel baru dan melancarkan peredaran darah


Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita

Kebaikan Dan kelebihan Pengambilan Harum Malam

Harum Malam telah di sahkan HALAL oleh Jakim dan kini mula mendapat sambutan yang mengalakkan dan semakin ramai pengguna telah mencuba produk ini. Tentu ada juga dikalangan pembaca blog saya juga sedang mengamalkannya bukan? Boleh la nanti anda berkongsi dengan saya kesan pengambilan Harum Malam ni. Saya pun nak tahu juga pengalaman anda sepanjang anda menggunakannya...

Oh ya..mari kita bercerita tentang kebaikan dan kelebihan Harum Malam pula...

Bahan-bahan yang terkandung dalam Harum Malam memang sangat sesuai diambil oleh kita wanita...Jadi antara kebaikan dan khasiat Harum Malam ini adalah :


* Ia membantu menyegar dan menyihatkan tubuh badan
* Membantu menghilangkan bau badan
* Menegangkan payudara dan mengencangkan otot
* Mencantikkan dan menyerikan wajah
* Menyihatkan rahim, mengetatkan faraj
* Merawat masalah keputihan
* Membantu menghilangkan bau yang kurang enak dan gatal-gatal
* Melegakan panas badan
* Memberi tenaga dan mengurangkan tekanan
* Mengurangkan kedukan kulit dan menganjalkan kulit
* Meningkatkan sisten ketahanan tubuh badan dan menstabilkan hormon
* Membantu membunuh bakteria
* Menghilangkan bau hanyir haid

Nampak tak kebaikan Harum Malam yang sangat bagus untuk kita wanita. Kita ni kesihatan luar dan dalam memang kena jaga...jangan diabaikan..ingat tu.

Agaknya ada tak pembaca saya yang tak sabar juga nak cuba Harum Malam ni??? haaa tunggu dulu.. sebelum anda nak beli..saya nak bercerita pula siapa yang boleh mengambil suplemen Harum Malam ini..

Ia sesuai diambil oleh :

 * Semua wanita  dan semua peringkat umur
 * Wanita yang berpantang atau sedang menyusu
 ( JANGAN DIAMBIL KETIKA MENGANDUNG )
 * Perempuan yang ada masalah bau badan yang kuat


Ingat tau perempuan mengandung TIDAK boleh mengambil suplemen ini. Amaran keras niii...kalau ambil juga, saya ketuk dahi nanti dengan sudu..haaaaa...jangan la marah..gurau sikit pun tak boleh... 

Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita

Bagaimana pula cara anda nak telan Harum Malam ni? mudah saja... hanya ambil satu sudu sebelum sarapan pagi dan satu sudu sebelum tidur. Lepas dah telan masuk perut tu, boleh la simpan ke dalam peti sejuk..pastikan anda minum banyak air kosong juga ya...

Testimoni Pengguna Lain 

Saya kongsikan beberapa testimoni pengguna lain yang rata-rata sangat berpuas hati setelah menggunakan harum malam ini..

Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita

Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita

Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita

Liputan Media

Produk Harum Malam ini juga telah mendapat liputan media tempatan seperti majalah dan juga siaran di TV ALHIJRAH.

Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita

Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita

Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita


Ok, sekarang anda mesti tak sabar nak cuba jugak kan?? Semuanya terpulang pada anda. Kalau anda ada masalah seperti yang diayatakan diatas, usah berlenggah lagi....

JOM DAPATKAN SEGERA!!!

Hanya RM33.00 bagi semenanjung dan RM39.00 bagi Sabah / Sarawak. Harga tidak termasuk pos.  Kandungan botol 250ml.

Untuk pertanyaan dan tempahan anda boleh terus menghubungi Millennial Gen di :

Facebook : Kelab Ibu Cantik Millennial Gen
Instagram : Harum Malam HQ
Website : http://www.millennialgen.biz/
HP : 010 404 2769
Office : 03 3358 5344

Sebelum membeli anda boleh membuat semakan sama ada produk yang tersebut adalah ASLI atau TIRUAN. Caranya :

Harum Malam Mewangikan Tubuh Dan Merawat Keputihan Wanita


Jom sihat dan bertenaga sepanjang hari...




Im zaza iman.27 y/o. Cat Lover and I like Fashion. This blog is a place where i want to share all the things i love to you...For any review please contact me at yahoo zazaiman17@yahoo.com

Related Posts

7 comments:

  1. Memang best Harum Malam ni.. Sedap pun sedap

    ReplyDelete
  2. serius jadi laa makan benda ni..kempis perutttt..sedap pn sedappp

    ReplyDelete
  3. Memang kalau ada duit lebih, suka consume harum malam ni. Sedap sangat & rasa bertenaga.

    ReplyDelete
  4. Suka rasa dan warna dia. Memang best, dah cuba baru tahu

    ReplyDelete
  5. memang best amalkn Harum Malam ni tau, badan terus jadi segar..

    www.yanieyusuf.com

    ReplyDelete