Wednesday, May 25, 2016

Air Minuman Tin Qu Puteh Semua Orang Boleh Minum

Air Minuman Tin Qu Puteh Semua Orang Boleh Minum. Bila bekerja dalam bidang penjualan produk kesihatan dan kecantikan ni..banyak la produk-produk baru masuk yang bos bawa. Terbaru Air Minuman Tin Qu Puteh...hari tu asyik jeling-jeling je dalam peti ais kat tempat kerja. So akhirnya zaza pun beli juga se tin nak cuba.

Air tin ni lebih kurang je dengan Qu Puteh yang botol besar harga RM200++ tu..  Bagus juga bila Dato Vida buat air tin minuman Qu Puteh ni.. Mampu lah sikit nak beli.. :p

Air Minuman Tin Qu Puteh ni pun masih baru lagi kat pasaran. So kat mana korang boleh dapatkan minuman ni? Boleh beli dekat kedai-kedai produk kesihatan. 

Air Minuman Tin Qu Puteh Semua Orang Boleh Minum

Air Minuman Tin Qu Puteh Semua Orang Boleh Minum

Air Minuman Tin Qu Puteh Semua Orang Boleh Minum

Rasanya....Very deliciousssssss you all.. ia berperisa anggur. Sangat baik jika diamalkan selalu.. boleh menyegarkan badan, mencantikkan dan menyihatkan kulit, awet muda dan memberi tenaga.

Air Minuman Tin Qu Puteh Semua Orang Boleh Minum

Air Minuman Tin Qu Puteh diformulasi daripada serbuk kolagen dan madu. Sangat sedap apabila diminum sejuk. Sesuai untuk semua. Se tin air Qu Puteh ni mengandungi 240ml air.

Harga se tin hanya RM 4.80... tapi kat kedai bos zaza..tengah promosi hanya RM 4.50 je. So kalau korang yang berada berdekatan Bandar Seri Jempol boleh la datang ke kedai warna pink ANGGUN PERAWAN okeyyy atau beli dekat mana-mana kedai produk kecantikan dan kesihaan seluruh Malaysia.





Im zaza iman.27 y/o. Cat Lover and I like Fashion. This blog is a place where i want to share all the things i love to you...For any review please contact me at yahoo zazaiman17@yahoo.com

Related Posts

6 comments:

  1. wahh menarik...dah ada jual dalam tin ek
    boleh lah try...bolehlah jadi puteh pas ni ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah...boleh la try cuba nanti :D

      Delete
  2. Macam sedap je ni.. Nyum2 ada bergas ke zaza?

    ReplyDelete
  3. haha aritu ter nampak dekat ekdai jamu. Mak ai. tapi terasa nak cuba but takut kena marah dengan mak. So, simpan hasrat dulu

    ReplyDelete