Tuesday, September 17, 2013

Remaja 15 September 2013


Assalamualaikum

Dapat mesej dari blogger zakie dan juga komen dari Khairil Mazri ucap tahniah katanya blog zaza masuk majalah remaja. terima kasih sebab bagitahu, kalau ikutkan memang zaza tak tahu sebab tak ada pulak wartawan tu nak hubungi atau emel ke apa. Terima kasih kat Zakie, kat Khairil dan juga Remaja :)





ini design blog lama, tekak sakit.musim orang mula tak berapa nak sihat.....




I'm zaza iman.27 y/o. Cat Lover and I like Fashion. This blog is a placa where i want to share all the things i love to you... For any review please contact me at yahoo zazaiman17@yahoo.com

Related Posts

18 comments:

  1. wahhh rezeki kamu! :D
    betul musim orang mula tak berapa sihat secara berjemaah!

    ReplyDelete
  2. tahniah.. :-) untungnya dapat masuk majalah.. teringin juga, hihi ><"

    ReplyDelete
  3. terima kasih kembali. ish malu2 keluar nama sy di sini hahahaa

    ReplyDelete
  4. mmg selalu belek majalah remaja ...kot-kot kawan blogger keluar pulak...tup-tup blog akk :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah!!! Nanti sy pun nak try hantar jugak kat remaja jugak lah.

    ReplyDelete
  6. tahniah :) bukan senang nak masuk :)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum zaza, taniah ya. rezeki awak zaza :)

    ReplyDelete
  8. wah wah wahhhh masuk majalah remaja lah pulakkkk..ehehe lps ni glamour lah uuuuu :p

    ReplyDelete
  9. Makin glamor la lepas ni ... berpusu2 nanti orang baca blog Zaza ... :)

    ReplyDelete